Site menu:









Aktualności

vEnterprise Europe Network zaprasza europejskie MŚP do wzięcia udziału w wydarzeniu "Digital Transformation", które będzie składało się z serii inspirujących i pouczających seminariów prowadzonych przez wiodących ekspertów, prezentujących, jakie możliwości technologie VR (Virtual Reality), Augmented Reality (AR) i Artificial Intelligence (AI) mogą oferować MŚP w takich sektorach jak: opieka zdrowotna, produkcja, edukacja, żywność i napoje, przemysł kreatywny, turystyka. Dla firm zainteresowanych wdrażaniem tych technologii zostaną zorganizowane spotkania matchmakingowe.
Zaproszone są również wszelkie inne organizacje, takie jak organy rządowe, stowarzyszenia handlowe, duże i międzynarodowe firmy, uniwersytety oraz instytuty badawcze.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza firmy do udziału w seminarium Central European Startups Day, które odbędzie się 27 września 2018 r., w Londynie, w Wielkiej Brytanii. Seminarium organizowane jest przez Ambasadę Rzeczypospolitej Polskiej w Londynie, we współpracy z przedstawicielami sekcji handlowych Ambasad krajów Grupy Wyszehradzkiej, w celu promowania następujących sektorów: Fintech, AI, Augmented reality, IoT, E-mobility, Cloud, Life sciences, Energy.

Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. zaprasza na bezpłatne szkolenie „Zarządzanie ryzykiem walutowym w kontraktach handlowych z firmami z Unii Europejskiej", które odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia 2018 r. w Toruńskim Parku Technologicznym, ul. Włocławska 167.


Aktualności

COSMOBEAUTÉ INDONESIA 2014


Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Dżakarcie zaprasza do uczestnictwa w 9-tej edycji targów COSMOBEAUTÉ INDONESIA, które odbędą się w stolicy Indonezji w dniach 09-11 października 2014 r. Targi te, połączone z konferencją, przeznaczone są dla producentów, dystrybutorów, eksporterów, przedstawicieli handlowych, dostawców z takich sektorów jak: perfumy, kosmetyki, art. higieny osobistej • zdrowa / dietetyczna żywność • suplementy diety • preparaty, wyposażenie dla salonów piękności, spa, centrów wellness • opakowania kosmetyków • produkty pod marką własną • sprzęt produkty dla medycyny estetycznej • półprodukty dla branży kosmetycznej.


Więcej informacji na temat COSMOBEAUTÉ INDONESIA znajdą Państwo na poniższej stronie internetowej:
http://www.cosmobeauteasia.com/index.php/indonesia

Według danych Indonezyjskiego Stowarzyszenia Producentów Kosmetyków, sprzedaż kosmetyków w 2012 r. osiągnęła wartość 9,7 trylionów IDR, co oznacza 12,9% wzrost
w porównaniu z 2011 r.. W najbliższych latach wartość rynku rosnąć będzie w tempie 11% rocznie. Sprzedaż napędzana jest przez rosnącą klasę średnią oraz zwiększającą się siłę nabywczą społeczeństwa. Ok. 50% ludności stanowią kobiety, które coraz częściej podejmują pracę i robią zakupy. Wartość importowanych produktów kosmetycznych osiągnęła w 2012 roku 861 mln USD, (w 2011 - 752,5 mln USD; 2010 r. - 641,9 mln USD). Na rynku działają już polskie firmy. Stosowane kanały sprzedaży to multi-level-marketing, supermarkety, sklepy własne w centrach handlowych, sieci handlowe. Otwarcie swoich sklepów zapowiedziały największe światowe sieci detaliczne działające w tej branży. Warto zauważyć, iż produkty zagraniczne traktowane są jako lepszej jakości od produkcji lokalnej.

Firmy polskie z sektora kosmetycznego, zainteresowane wejściem na rynek indonezyjski, powinny sprawdzić możliwość uzyskania certyfikatu halal, który w znaczący sposób może pomóc w pozytywnym odbiorze produktu na rynku lokalnym. (informacja poprzez WPHI w Dżakarcie).

Przedsiębiorcy zainteresowani prezentacją swojej oferty na stoisku WPHiI proszeni są o przesłanie materiałów promocyjnych w języku angielskim bezpośrednio na adres biura:

Trade and Investment Promotion Section
Embassy of the Republic of Poland
Jl. HR. Rasuna Said Kav. X Blok IV/3
Jakarta 12950
Indonesia

 

Kontakt: email: jakarta@trade.gov.pl, tel.: +62 21 25 25 947, fax: +62 21 25 25 960